Bizim kendi evimiz odamızda var ama ben beşik aldım yanıma o odaya da dolap koydum tamamdır zaten küçükken yanımda olacak ileride büyük güzel oda yaparım tamam işte zaten bir sürü masraf oluyor bir de o oda gereksiz geliyor bana yine de siz bilirsiniz 😊