Nihalisci54 Merhaba güzel anneler, anne adayları ilk defa yazıyorum.. ben bugün şeker yukleme testi yaptırdım ve 220 cıktı cok yuksek 😓 siz ler yaptırdınız mı dogumu etkiler mi erken doğum riski gibi😥
Tnskmn Nihalisci54 çok yüksek çıkmış canim bende yaptırdım 50lik 71 çıkmıştı. Büyük bi ihtimal diyet listesi verir ve hamur işlerinden uzak durman gerekir canim. Yüksek tansiyonda yüksek şekerde bebek için riskli bir durum ki senin içinde riskli. Yediklerine dikkat edersen hiç bisi olmaz ama canim nice annelerimizin yüksek çıkmıştı tabi onlar yazsın diye üstte kalsın diye özellikle yazıyorum. Moralini bozma canim düzelir insallah 😊
Rhm_akbay Nihalisci54 benim normaldi seker sonucum galiba diyet uyguluyolar sekeri düşürmek icin beslenmenize dikkat edince duzeliyo en kotu insulin verirler onu kullanirsiniz doktorunuzu dinleyip icinizi ferah tutun yeter 🍀
Ulku_meyraayazma Nihalisci54 Bende yarın Yaptiricam benimde kilom yüksek İnşAllah şekerde yüksek cikmaz 🤦♀️
akovalardan Nihalisci54 bende daha yaptırmadım ailemde şeker hastası var açana tetikler mi bende de çıkarmı diyorum Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin size de çok geçmiş olsun dikkat edin yediklerinize
RuzgarsMommy Kontrol altina alınmalı doktorn ne diyorsa yap İnsülin diyet listesine uy mutlaka Dikkat etmen lazım cok yüksek çıkmış
Nihalisci54 Teşekkür ederim anneler oruc du ev yemek derken unutkanlık da var tabi unutmuşum yazdığımı 😥 ben 26. Haftada yaptırdım testi
Ecenaz345 Laviiin yaptrmanda fayda var canm bugun yaptrdm benm 196.5 cikti dyetsyeni onerdi bana da diyete baslycam
Sdaakll Laviiin normal dogumda bebekde sende etkilenebilirsun zarari yok bir bardak kola ictigimi dusun bende oyle diyordum ama dogumdan sonra bebegi etkiler eger sekerin varsa onune gecmen icinde yaptirman sart bence zaten o seker yuklemesini 1 adet cikolatayla yada 1 bardak kolayla gunluk hayatimizdada yapiyoruz korkulcak bisey degil