Senaabozdag Merhaba hamişler cuma günü çatı muayenesi oldum ve ebe rahim ağzında yumuşama var hazırlıklı ol dedi 34+6 haftalığız yumuşama olupta kısa sürede doğum yapan var mı ?
EsraKEsraK Senaabozdag Çatı muayenesi erken olmuşsun benim doktor 38 de bakcam dedi bende çok merak ediyorum nasıl rahmim felan diye normal dogummu yapcaksin bende bugün tam 35 hafta olduk
Senaabozdag EsraKEsraK biraz suyum geldiği için maalesef olmak zorunda kaldım, normal veya sezeryan daha net birşey demedi doktorum canım inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini
EsraKEsraK Senaabozdag Amin canım benim sende hayırlısıyla sağlıcakla zamanında kucağına alırsın inşallah 😊🙏
Senaabozdag Wonderanne doktor ayakta fazla durmamamı söyledi bende şu anda öyle yapıyorum hayırlısı olsun hakkımızda 🙏🏻
Esraminnak Bende acilden yeni geldim. 35+4 üm. Karnım çok sert 2 gündür çok acıyor. Farklı bir sertlik bu. Ağlattı acısı beni. Çatı muanesi oldum ilk kez 1 cm açılmam var mış