merimeri Merhabalar hamilelikte yürüyüş kaçıncı haftada başlanmalı ben şuan 24 haftaligim sizce baslamalimiyim ve kaç km yurumeliyim 🤗😊😊
Mry merimeri yürüyüş sadece hamilelik değil normalde de yararlı bi şey ben elimden geldiğince yürüyorum başlamalısın hemen bence
[silindi] merimeri hiç geç kalmadın canım ne zaman başlarsan kârdır. Şimdiden hafif yürüyüşlere başla yarım saat normal tempoda yürü kendini yorma bol oksijen al. Bunun bi zamanı yok ki
Deletedmom35 merimeri geç değil canım çok daha ağırlaşmadan yürü ama çünkü insan yoruluyor yani ben öyleyim 25 haftalık olduk önceden daha rahat yürürdüm şimdi öyle değil ayaklarda da ağrı başladı yavaş yavaş penguen gibi yürüyorum işte 😄
deletedmom351 Geç bile kalmışsınız yürüyüş her şeye iyi geliyor zaten bu zamana kadar neden yürüyüşler yapmadınız ki ben ilk başlarda bile kısa kısa yürüyüşler yaptım.
ErsiNuray [silindi] ise giderken sabah askam yarm saat yürüyorum bnde hamilelikten oncede oyleydi. Simdide devam bakalm doguma kadar yuruyebilcemmi
merimeri Düşükten hemen sonra hamile kaldığın için 3 ay yasaktı ayakta fazla durmam ama şimdi cok şükür tehlikem kalmadı hamilelikten önce 5 km yürüyordum muhakkak şimdide hemencik başlıyayım 😍😍
aysenturna En basindan baslamakta fayda olsa da siz gec kalmadan bir an once baslayin yuruyebiliyorsaniz eger gunde 10bin adim yeterli😊