bebegimmm16 Yasemin0728 bilmiyorum Ki kuzum erken yapsam diyorum o da sahurda çok su içiyorum sürekli wc gidiyorum o yüzden ne kadar doğru erken saatte yapmam bilmiyorum
Yasemin0728 bebegimmm16 benimde öyle canim bı kürtaj ve bı kimyasal. 21 Mayıs 2019 da kürtaj oldum tek yumurta ikizlerine. 24 Aralık 2019 da da kimyasal olmuştum bakalım ne zaman hamile kalabilcem
bebegimmm16 Yasemin0728 bende temmuz14te kimyasal oldu, 16 aralıkta kürtaj oldum kuzum 8+5 te çok etkilendim üzüldüm inşallah rabbim tekrar sağlıkla nasip eder.
bebegimmm16 Yasemin0728 bi hftadır yumurtlama gözüküyor ovülasyonda ilk başta t çok koyuydu ama şimdi öyle değil bilmiyorum yani umutsuz olmak istemiyorum😢
bebegimmm16 Yasemin0728 benimde öyle kuzum kalbi durdu ne kadar benziyo hikayelerimiz, Rabbim tez zamanda sevindirsin bizler
Katibe Kızlar ben testi yaptım çift çizgi çıktı çok şükür 🙏🥰😍 benim adetime daha dört gün var yinede çıktı normal 5 TL lik testlerden almıştım🤗🥰
Cupkek Deletedmom316 Sen genede at bakalım canım resme 🥰inşallah hamilesindir benimde son 5gün adete 🙃
Nehir66 Deletedmom316 haklısın canım ama umudunu kaybetme inşallah vardır 🙏🏻🧿bizede güzel haberler verirsin 🙏🏻♥️🥰bugünün ikinci güzel haberini senden alırız inşallah ♥️🙏🏻🥰
Deletedmom316 Sevgikarabulut Sevgikarabulut yaptim canim test 😔 çikmadi adete 2 gun kaldi artik adeti bekliyorum hayirlisi ne diyelim adet olayim sonrasina da biseyler yaprim 🙄
Deletedmom316 Sevgikarabulut ay inse Allah canim umarim oyledir yumurtlama testi yaptim demin koyu cikti normalden
Sevgikarabulut Deletedmom316 bak işte vardır belki erken yapioz hep umudumuzu yitiriyoz rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah isteyen herkese
Deletedmom316 Sevgikarabulut Allah razi olsun canim 2 3 gun kala hep atet sancim baardı henuz adet sancim başlamadi ama yumurtlamadan bu yana ara ara vurup giden bir sanci gibi bişey var kasiklarimda 11 12 gundur böyle