gulbanuemre Kizlar 20haftalik hamileyim baslarda karnim asagida gibi gelsede buyudukce toparlar diye dusunuyodum ama bugun annemde farketti karnim cok asagi dogru sizce bisey olurmu persembe doktoruma gidicem sorucam o zaman ama cok korkuyorum 🙁
ozgesoy28 gulbanuemre bendede aynı canım bide ben 33 haftalık hamileyim karnım hep aşağıdaydı hâlâ öyle bende doktora sorucam perşembe günü neden böyle diye cinsiyeti erkek mi
shdemir gulbanuemre benimde öyle canım. Karnım belli olmaya basladıgından beri hep cok asagıda duruyo 34.haftamdayım hala aynı bi sorun yasamadim ama cok sükür. Herkesin bir olmuyo ki dıstan oyle gozuksede icersi iyi olduktan sonra problem yok 😊