Beyza16 Arkadaşlar Ekim kasım ayında doğum edecek olan bursalı anneler hangi hastane ve doktora gidiyorsunuz cinsiyetiniz belli mi? Ben devlete gidiyorum 13+2yim doktor erkk gibi dedi.