İyi günler !!!Kalpleri temiz annelerimiz. Ben 18 haftalık hamileyim yaklaşık 2 aydır hastaneye gidemiyorum. Eşim ve ben çok korkuyoruz korona virüsünden bu sebepten dolayı gidemedik. 78 kiloyla hamile kaldım ve en son gittiğimde 79 kiloydum. Bugun kendi evimde tartıldığımda hala 79 kiloyum. İster istemez beni strese ve kuşkuya soktu. Hamileliğim zor geçiyor. İştahsızlık, yediğim, içtiğim ne olursa olsun sabah akşam farketmiyor tekrar çıkarıyorum. Hep bir mide bulantısı hep kusma halsizlik bir arada o yüzden korkuyorum açıkçası böyle yaşayan var mı acaba veya bir bilgisi olan.