Tnurk 39+6 haftalığım karnımda 2 gündür sertleşme kasıklarımda hafif ağrı ve sertlik var ama sancı yok sadece arada rahime agrı atıyor saniyeler sürüyor bide adet sanısı gibi sancı oluyor oda süreklilik yapmıyor vurup duruyor yaşayan var mı aynı şekil
Arzuefee Tnurk aynı şikayetler bende de vardi meğer acilmam oluyormuş ikiz gebelik normaldir diye diye 34 haftada acil sezeryana alindim. Normal doğum düşünüyorsan suyun gelmedikçe korkma birde akıntın yeşil değilse yeşil akıntı bebegin kaka yaptığına işaretmis
Bakiberat Tnurk canım hareketleri azaldı yeri kalmadı hareket edecek galiba kasılmalar bende de oluyor sıklaşıyor gün icinde sonrada 4 5 saat bişey olmuyo bende ümitle bekliyorum sıklaşsa kasılmalar sancıya dönse diye ama bişey yok pazar günü ne kadar gelmezse suni sancı yla başlatacak dr dogumu. Kısmet ederse Allah ım
Tnurk Bakiberat anladım canım Allah’ın izniyle geleydiler de bu psikoloji ayrı tüketiyor insanı inşallah bi kereden kurtuluruz 🤲🏻❣️
Arzuefee Tnurk bu bilgiyi dojtir veremeden doğdu sipalar ama hemen hemen herjesin bildiği birsey bu yesil akinti kakadir ve bu hic iyi birsey değil en acilinden doktorunuzla konuşun