Betim 25 artı 3 oldum.. kasıklarım çok ağrıyor bu normal mi bu haftada yaşayan var mı .. yardımcı olun lütfen
Dilaara Betim bncee bi doktora görünün enfeksiyon falan olabilir oda erken dogumu tetikliyor Allah korusun . Üşütmüşte olabilirsiniz . Ama doktor daha iyi bilir tabiki ihmal etmeynn
Betim Dilaara tabi sabah geçmemiş olursa gidicem :-/ enfeksiyon vardı zaten geçmiyor ki ne ilaç içersem içeyim 🥺
Sngl_irem Valla canım bende 30.haftada yaşadım aynı durumu doktora gittim idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıktı ondanmış yani
Betim Sngl_irem vardı zaten enfeksiyon bende geçmedi de geçmiyor ne ilaç içsem kurtulamadım ya :-/ bıktım artık
Betim Elma sirkesi iyi geliyor diyorlar suya karıştırıp içmek.. denedim inşallah faydasını görürüm bu haftalarda ağrı da oluyormuş baktım sadece enfeksiyondan değilmiş galiba ama ne bileyim
htc-92 Bende de var rahat ol geçmiyor hatta benim vajina kemiklerim de ağrımaya başladı. 2 haftadır falan var nerdeyse şimdi 29 haftalığım . Ama enfeksiyon da ağrıyı şiddetlendiriyor benim de ne yaptıysam geçmedi bıktım 😑
Betim htc-92 peki ne olacak böyle :-/ burada yazılanları okuyorum erken doğuma sebep oluyormuş korkuyorum 25. Haftamdayım
htc-92 Betim valla bol su içiyorum sirkeli su ile taharet yapıyorum doğal yollarla ağrıyı hafifletmeye çalışıyorum. Sürekli sürekli de ilaç kullanmak bebeğe zararlı olursa diye antibiyotik de kullanmak istemiyorum . Katlanacağız mecburen yapacak birşey yok.😑
Betim Aysegulck hım hım vardı zaten geçmedi .. gidicem tekrar ilacı içsem de geçmiyor ki boşu boşuna antibiyotik kullandığımda kalıyorum
Aysegulck Betim bende aynıyım günde 2,5 3 lt su içmek gerekiyor antibiyotik kullanırken onu yapmadığım için geçmiyor ama şuan içiyorum ağrılarım da azaldı
Betim htc-92 ben su bardağına iki yemek kaşığı sirke koyup içtim gece .. sabah hafiflemişti şimdi de içtim aç karna iyim ağrım yok.. inşallah faydası olmuştur .. iki gün içiliyormuş bu şekilde sabah akşam