Esmaebru34 Biliyorum böyle şeyler burda doğru değil ama beni en şyi siz anlarsınız ilişki sonrası küçük damla kadar kan gelmiş başkda da gelmedi sizce neden olmus olabilir 3 bucuk aylık hamileyimçok korktum yarın gidicem doktora
Snmdnz Esmaebru34 benm ilk gebelikte olmustu herhangi bi sikinti felan cikmamisti canm seninde cikmaz insaallah
Ireem7 Esmaebru34 mutlaka doktora söyle bence. Benimde böyle oldu hastaneye gittiğimde öğrendimki plasenta aşağıdaymış. İnşallah seninki normal olmuştur belki kasıldığın için falan. Yinede doktora git ihmal etme bence. Geçmiş olsun
Zlhb Esmaebru34 benimde kahverengi oldu ama baya çok oldu iki hafta sürdü.Ama sizin dediğiniz gibi kuzenimde oldu ondada bir sorun olmamış damla şeklindeyse olmaz bir şey inşallah yarın güzel haberler alırsınız o korkuyla hastaneye gıtmek ne demek çok ıyı bılıyorum
Esmaebru34 Snmdnz az bişey mi gelmişti canım doktora dediğinde alttan fln bakma gibi bi durumu olurmu burdaki yazıları okuyuncs o muyaneden bile endişelşyim
Snmdnz Esmaebru34 bi damla gelmisti canm bende acikcasi kafaya takup gitmemistim kontrole oglum suan 4yasinda valla cok sukur hamileliktede sorun yasamadim
Esmaebru34 Snmdnz ya benim bu ikinci oldu ilki yeni hamilelikte gelmişti doktor baktı bişeyin yok dedi sma şimdi az bişey farkedince korktum yine
Ireem7 Esmaebru34 ilişki yasak oluyor hatta hareket yapmamı istemiyor doktorum erken doğum riski oluyor çünkü. Benim 20.haftada oldu.Tabikide herkes aynı değil ben sadece önlem al söyle doktora diye diyorum. Bazı arkadaşlarımında kan gelip hiçbirşey olmadığıda oluyor inşallah öyledir
Esmaebru34 Portredekitirtil bikaç kez oldu mu canım benim kansmam az ama rengi kırmızıydı kırmızı oluncs mı kötü oluyodu 😔
glraysun Gebelikte bütün kanamaların bir sebebi olduğunu ve önemli olduğunu söyler doktorum. 2. Ayimda yaşadım hemen doktorumu bilgilendirdim. Iliskiyi yasakladı. Lütfen önemseyin. Herkesin gebeliği farklı, burada bisey olmaz diyenlere aldırmayın.
Gaazell Esmaebru34 Bana da oldu düşük olmaması için progestan verdi 1 ay kullandım ilişkiyi yasakladı belli bir süre dinlen bol bol dedi sonra çok şükür geçti 🙏
SekerMerve Esmaebru34 o bende de olmuştu canm dr sor o sana 15 gün dinlendir der hassas oluyomuş içerisi o yüzden. Alttan bakmaya gelşnce dr uygun gördüğü sürece bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Bakmaz da zaten 3 aylık olmuşun