BirVeraAnnesi35 Sule_Ktn yapma diyenler covıd sebebiyle mi yapma diyorlar yoksa gerek yok manasıyla mı acaba çünkü virüsten dolayı bende bi tedirgin olurdum elbet ama yapılmasıda çol gerekli bişey