26+2 günlüğüz bu sabah adet sancısı ve bacaklarıma vuran kramplarım vardı doktor kontrolüm bugündü doktorum sancın varmı diye sorunca söyledim ve istersen açılman varmı die altan bakabilirim dedi kabul etmedim çok erken açılma yoksada muaneden snra olur diye doktordan geldiğimden beri ellerim ayaklarım acaip şişti ve sol bacağıma ağrı giriyor adet döneminde olduğu gibi ödem için napmam lazım 🙏