mavera Açıklık olmadığı için birkaç gün daha bekliycez büyük ihtimalle spinal sezeryan olucam bebek iri, tavsiyelerinizi paylassbikir misiniz
Flybatuoguz84 mavera bu zamana kadar bekletiyorlarmi cnm benimde 39+2 hic bi belirti yok carsamba randevum var alırmı sezeryana diye düşünüyorum
mavera Flybatuoguz84 suyu vs iyiyse bekletiyorlsr Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah hepimize🙏