Ceyceeey Merhaba arkadaşlar doğumun olduğu gün sokağa çıkma yasağı olduğunda nasıl gidiliyor bilginiz var mi
Mommmmmmm Ceyceeey bu gerekli bir şey yasak olsa da olmasa da gidebilirsin bu izinlik bir şey değil diye biliyorum. Ben kontrollere gidiyorum kocaelinden istanbul a gerçi sağlıkçıyım kartımıda gösteriyorum ama çoğu gitmemde göstermedim muayene dedim bir şey olmadı. Sana hiçbir şey demezler
AysennHED Ceyceeey benimde 18 Mayıs’ta doğum olucak o zman da varmış yasak önden doktoru arayıp sorucam merak ediyorum bende 😁
Masalin_annesi Ceyceeey sokağa çıkma yasağından ziyade bu bi kısıtlama bizim gibi gebelik hastalık acil durumlarda hiç bir sorun olmaz. Bunu takmayın kafanıza 😊🙏🏽
Gullbrk Ceyceeey baykotu göstermen yeterli canım geçen hafta acile gitmek zorunda kaldım polisi aradık baykotu göstermeniz yeterli dedi öle Bişeyde zaten hamilesin durumun belli bişi demez kimse
Brokoli canim bu askeri darbe sebepli bir sokaga cikma yasagi degil, saglik icin tedbir amacli. kontrolun de dogum da saglik konusu. hastaneler ve eczanelerin acik olmasi bosuna degil, hic dert edip stres yapma, hastaneye gidebilirsin gayet
[silindi] Brokoli Bazıları izin vermiyor sanirim yada bize oyle denk geldi dün çok rahatsizlandim mide yanmasindan ne yaptiysam gecmemisti esim ilac almak icin polisi arayip izin istedi acil ilaclara girmedigi icin mide ilaci oldugu icin izin veremeyiz dedi hamile oldugumu yemek yiyemedigimi cok rahatsiz oldugumu soyledi ama izin veremeyiz acil olarak gecmiyor dedi ve ben tüm gün mide yanmasi cektim yemek yiyemedim simdide randevum sokaga cikma yasagi gunune denk geliyo izin vermezler diye cok korkuyorum
Ceyceeey Svgmomm Ya benim normalde 18 Mayıs’ta doğumun var ve yanimda sadece annem olacak sonucta araba lazım eşimin gelmesi lazım ama yasak var bana ambulansla gidiliyor diye söylendi annemden başka kimse dışarı çıkamayacak mi
Eros Gidebilirsin canim hic bisey yapmana gerek yok ben cumartesi gittim kontrolüm vardi hic bir sorun olmuyor
Aysegulgorkem Ceyceeey bn 2oldu çıkma yasağına denk geldi kontrollerim hiçte sorun olmadan gittim ticari taksiyle bide doğuma hicccc sorun olacağını sanmıyorum cnm hem bn karakolu aradım izin kağıdı almak için sağlıkla ilgili vermediklerini rahatlıkla gidebileceğimi söyledi sorun olmz yani
Brokoli [silindi] mide ilacindan bahsediyorsunuz. belki polisin inisiyatifi olabilir bu. ama dogum oyle birsey degil. dogurmak bu.
Svgmomm Ceyceeey yanlız ambulansa annenizi almıyorlar benim eşimi almadılar tek gittim adam perişan oldu ne taksi ne polisler almış şerefsizler
ECeren Ceyceeey gecen cumartesi kontrolle giitim 112 yi aradım şu hastaneden su saatte rand vardie onlarda msj atıyor zaten doğum hiç olmadı rand alırsın çıkar gidersin polis aradı aracımız varmı yardım lazım mı gibisinden ☺️İki kişisin herkes yardım eder sağlıkla alın yavrunuzu kucağınıza
Fatosmat Benim doğumumu 18 mayısa göre planladık doktora sordum sokağa çıkma yasağı olacak diyorlar dedim bizi ilgilendirmiyor sen sıkıntı yapma dedi
Ceyceeey Fatosmat hmm tamamdır teşekkür ederim inşallah sağlıkla alırsınız sizde bebeğinizi kucağınıza ☺️
1994ozg Ceyceeey evde doğruluyor 🤪 izinlik bi durum değil bu canım atla arabaya koş hastaneye kimse bişey diyemez
Kubra12345 Biz 155 aramıştık yasakta doğum olduğunda çıkabilir miyiz diye evde doğuracak haliniz yok tabiki aracınızla gidebilirsiniz demişti ve gece çevirme vardı hastaneye gittiğimizi söyledik zaten karnınızı görünce hemen gönderiyo polis