hulya1406 Rahmin toplamışsa izin veririm ama görmeden bir şey söylemek istemiyorum dedi doktorum. Benimde adet döngüm çok değişken ovulasyon kullanmıştım yumurtlamayı kaçırmamak için. Bende siz gibi düşünüyorum kaderimizde olan bizim için hayırlı olandır, doğumda bile o sancılarla bugünümüze şükür diye en hayırlısını nasip et dua ettim. Geç geliyorsa istenilen şey Allahın bir bildiği vardır daha güzelini vericektir derler