Selam hanımlar. 28+2deyim. Bu aralar ozelliklede bugun nedense canım hic bisey yepmak istemiyor. Iştahım yok ama yemeye calisiyorum. Mide bulantim da tekrar başlıyor sanki. Sizdede oldu mu bu haftalarda normal mi acaba devam ederse doktoruma danışıcam