shdemir Kızlar merhaba. 34.haftamdayım ve malesef elim özelliklede ayaklarım şişti son 1 haftadır😑 önerebileceginiz bisey varmı yoksa son ayda normal diyip idaremi ediyim😏
GlahBilgiliPelit shdemir ben 33 haftadayım cnm ama benim galiba şişmedi nasıl anlıyosun şiştiğini garip bi soru olucak ama :s yada şişti de ben mi farketmiyorum anlayamıyorum:s
Nigarmeylin shdemir 32 haftadayim.benimde sisti.doktor su tuketimimi kisitladi.esgisi kadar fazla icmiyorum artik
meleklerimm2 shdemir ben 36.haftamdayım ve benimde ellerim ayaklarım aşırı şişti fazla tuz tüketmemeye dikkat et.
shdemir GlahBilgiliPelit Alyansım malesef artık parmagıma olmuyo 😔 birde son 2 3 gündür ayakkabılarım sıkıyo gibi oldu bugün iyice rahatsız etti. Farklı bi ayakkabımı giydim yine aynı sey😑 üste bakınca degilde ayagımın altına bakınca farkettim ki şişmiş belli oluyo şiş duruyo 😑
shdemir Nigarmeylin Tam tersi bol su icmek gerekmiyomu ödem yapmasın diye. Ben günde en az 3 bucuk lt.su iciyorum enfeksiyonum oldugu icin😐
GlahBilgiliPelit shdemir anladım cnm benim erken doğum riskim oldugu ıcın cok dısarı cıkamıyorum ayakkabılarımı cok giyemiyorum🙂 ondan anlamadım demekki ama alyansım aynı bi sıkkntı yok gibi şimdilik 🙂
Nigarmeylin shdemir doktor oyle soyledi bana.30a kadar bol bol tuketiyordum 3 lt gunde.artik azaltdim 1.5 falan
shdemir Nigarmeylin Önümüzdeki hafta kontrolüm var sorayım bende doktoruma çok su içmekten oluyosa eger bende azaltıyım
shdemir Dilektrkoglu Şu 1 ay hayırlısıyla geçsede doğursak Allahın izniyle bi kendimize gelsek. Vallahi rahat sağa sola dönmeyi uyumayı özledim😑
Dilektrkoglu shdemir aynen öyle rabbim minik kuşlarımıza hayırlısı ile doğmayı nasip etsin bizede mutluluğunu inşallah canım 😊
Gulsenkaragoz Benim doktorumda bol bol yuruyus yap demisti sislikler icin bide evde ben uzanip ayaklarimi yukari dikiyorum onunda cok faydasi oluyo iniyo biraz
Svcnn shdemir tuzlu seyler yememeye calisin oyle derler artmasin dye dogumdan sonra kayboluyor zaten sislikler uzulmeyn😊
gozdetrkz Dikkat edin yüzde ellerde ayaklarda şişme ve tansiyonda değişiklik varsa protein kaçağı olabilir mutlaka idrar tahlili yaptırın allah korusun bilmeyip bebeğini kaybedenler var