minikbademm sonunu hiç normal bir cümleyle bitirmemişsin ama linçlenebilirsin hazır ol 😀 insanlar bu konuyla alakalı çok fazla bilgi sahibi olmayabilir postun bu yüzden de tabirinle “kaynana görümce” postları kadar yorumda almayabilir. Ben ilk haftalarımda çok fena geip olmuştum yataklara düştüm ama ne ilaç kullandım ne de başka bir şey burun fısfısı bile çoğu doktor öneriyor çoğu önermiyordu bende hiçbir şey kullanmayarak 1-1,5 hafta yatarak atlattım.