Turtaliblog 11+3 ten merhaba 👋 Valla mide rahatsızlığımdan dolayı gebeliğim berbat geçiyor diyebilirim. Progestan içmek artık ölüm gibi bir hale geldi. 😔 Ama hamd olsun onun dışında iyiyim.. Bu 3. Gebeliğim ama ilk bebeğim olacak İnşaAllah..