nurselies Başlık tuhaf gelmiştir size de ama, 37+3 olmama rağmen bebeğim gittikçe yukarı çıkıyor gibi hissediyorum😒. Bazen ayağını göğüs kafesime dayiyor bazen elinden gelse ağzımdan çıkacakmış gibi yukarı çıkıyor.🥴 Bazen de vajinamin hemen üstünde hissediyorum🤪. ### Sizde de durum böyle mi yoksa bende mi tuhaflık var? 🙄
Zeroart 37+5 im, bende de dün göğsümde hisettim ayağını, bugün çok aşağıda kıpırdanıyor. Gerçi bugün iş yaptım, ananas yedim doğum zamanı başlasın artık diye ondan aşağımı indi kızım bilmiyorum.
RuzgarsMommy Yeri dar geliyordur artık eli kolu bacagi heryerde hissedebilirsin bence 😊 Zamanında gelsin inşallah
bukleliana Aynı durum bende de var. 37+5′im. Göğüs kafesime dayanıyor iyice bazen. Yerleri iyice daraldı tabii. Ve hızla da büyüyorlar artık, ondan 😄