ygmurnurd Arkadaşlar selam 4 haftalık hamileyim daha çok yeniyim daha şimdi kavanoz vardı elimde dolaba koyayım dedim elimden kaydı kirilcak diye birden panik yaptım korktum kısaca böyle bi durumda bebege bisey olmaz dimi