Kızlar merhaba buraya yazmasam içimde kalırdı 😁 marttın 25de kontrol diye gittim doğum yapıp çıktım malum corona bizede denk gelmişti doktorum ya şimdi ya da 5 gün sonra dedi artık hergün burada olamadığını doktorlarla dönüşümlü geldiğini söyledi karar vermem gerekti bu arada 38+1 günlüktü bebeğim kilosu 3550 gramdı yani çok şükür bebeğim iyidi 2 cm de açılmam vardı çok korkuyordum suni sancıdan ama tamam diyip aldılar beni odaya . Suni sancıyı bağladılar koridorda gezdim 6cm açıklık olana kadar hiç birşey hissetmedim yinede epidural istedim yaptılar hemen 7cm olunca hafif hafif hissetmeye başladım plates topunda zıpladım hareketler yaptım ebe hemşireler o kadar iyidiler ki içim çok rahattı heralde sancı fln hiç beni zorlamadı 12de suni sancı verdiler akşam 7de bebeğim kucağımdaydı. İnanın eğer kendinizi doğuma hazırlarsanız strese girmediğiniz sürece herşey çok kolay oluyo . Bu arada hamileliğim çok zor geçmişti son 3 ay yatıyordum hiç birşey yapmadan erken Doğum riskim var diye yani normal doğum yaptığımada çok şaşırdım hiç yürüyüş yapmadım kendiliğinden bebeğim geldi . Şimdi 40mız çıktı bile hamilelik çok güzel ama bebeğinizin kokusu herşeye bedel 💜💛