Sanki bebek içime sığmayacakmış gibi bi aşağıya vuruyor bi göğsümün altına… ne otururken ne yatarken ne sağa ne sola dönük sanki hiç rahat bi pozisyon yok sizde de böyle mi hanımlar 😔 bi ayaktayken gezinirken içerde rahat sanki ben dinlenme pozisyonu almaya kalkar kalkmaz başlıyo kıpraşmya 😁