Swyhan46 Hastanesine giden veya orda Doğum yapan var mı varsa hangi doktor daha iyi bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Nrsy Swyhan46 hastanenin sahibi Reşat bahat İstanbul yarısını doğurtan adam nereedeyse biraz araştırma yapın nette falan batı bahat hospitalın yeni hastanesi orası reşattan baya memnun insanlar olumsuz çök bişey duymadım açıkçası eşim erkek Dr istemediği için ben ona gidemiyorum
nimet_52 Swyhan46 canım bende orda Ahmet yavaş a gidiyorum çok çok memnunum doktorum dan iyi ki var o kadar içimi rahatlatıyor her konuda o kadar dikkatli ki her konuda tavsiye ederim
Snmdnz Swyhan46 temaya degil ama ikitellideki bahat hastanesine gidiyorum ordaki doktorlar hem temaya hem ikitelliye bakiyor soner bey resat bey serkan bey üçünu onerir digerleri hakkinda fikrim yok kendi doktorum resat ve soner bey canm hemde temaya gore muayne ve dogum fiyati yari yariya dusuk
Sblbkc80 Swyhan46 serkan bey doktorum.Ilk doğumumu da onunla yapmistim.Serkan bey ilgili mesaj atsan cevap veren bir doktor.Simdi kafama gore istediğim zaman ikitelli bahata istediğim zaman tema ya gidiyorum evet her şey tema da daha pahalı ama ikitelli de perinatoloji yok mesela Bir de bir kaç ay sonra ikitelli de dogum yaptırırlar mı yaptırmazlar mı bilinmez Iki hastane arasi ücret yarı yarıya. Ikitelli daha bakımsız
Swyhan46 Nrsy bende yeni hastanesine gidiyorum doktorum Soner pul hastane çok güzel ama aşırı pahalı muayene 320 Doğum 5500 herşey çok güzel ama para konuşuyor hastanede gibime geliyo yani biraz tereddütte kaldım
Elvan95 İstanbul tema hastanesi op Suat karataş .ben o hastaneye gitmiyorum ama kendisini şişli etfalden tanıyorum.o zaman kist ameliyatımı yapmıştı .bana göre isini çok iyi yapıyor ben çok memnunum.suan bana uzak olduğu için gidemiyorum ama tercih edecek olsam kesinlikle Suat beye giderdim. Instagramdan da bakabilirsiniz .sağlıkla kucağınıza alın bebisinizi inşallah 🙏
Swyhan46 Snmdnz TEMA’ya gidiyorum ama fiyatlar baya uçuk belki Doğuma bahata gidebilirim bakalım hastane çok güzel doğumunu kendi odanda yapıyormuşsun baya konforlu falan ama aşırı pahalı 5500 dedi doktor ama yapılan tetikler falan ekstra bişeyler için fiyat çıkabiliyormuş
nimet_52 Swyhan46 aa ne güzel bende 23 haftalığım 😊😊 soner bey de iyi Bi doktor Bi iki kere kendi doktorum yokken ona gitmiştim evet belki karsılasırız belki aynı gün doğururz 😂😂😂
E-Li-f Swyhan46 33+1 haftalık oldum, ikizlerim olacak inşallah , en baştan beri Suat bey e gidiyorum, ilk başta Bahçelievler memorail deydi, daha sonra buraya geçti, kendisinden memnun olduğumuz için biz de onunla birlikte bu hastaneye geçtik.
Swyhan46 Sblbkc80 evet İkitelli baya bakımsız diye biliyorum valla kararsızım ya arada fiyat farkı keşke bu kadar olmasaydı