Bsrlmnemr Kızlar 20+6 olduk bizde çok şükür bu günlere geldik ama 2 gündür karnımda sertlik var sol tarafında sizde de oluyor mu?
Nisanurt Bsrlmnemr 22 haftalık hamileyim bazen solumda benim de oluyor. Benek toparlanıyor gibi oluyor ovuyorum geçiyor. Doktorum magnezyum vermişti bu tip ağrılar için🥰🤰🏻
pamuk32 Bsrlmnemr bendede oluyor sürekli baya bı top oluyo.ikiz ama ayaklarımı uzatiyorum veya pozisyonumu degstrp oturuyorum dinleniyorum geçiyor. Ama ovmak kesinlikle çok tehlikeliymis
Bsrlmnemr Nisanurt aynen canım 2 gündür bende magnezyum hapı içiyorum. Biraz önce sevdim biraz geçti gibi ama 2 gün boyunca sertlik olunca bi şaşırdım.
pamuk32 Bsrlmnemr ovmak deyince hani ovarsin biraz güç uygulayarak öyle anladm.canm. uyarirmis Rahmi erken doğumu tetikler die doktorlar önermiyor karın bel ve göğüs çevresini
Edcrfv Kızlar bizde 20+6 yız tim gün hemen rahim üstünde ve karnımda sancı vardı hep kramp girmiş gibi sizler de yaşadınız mı magnezyum eksikliği böyle bir şey mi
Bsrlmnemr Edcrfv olabilir bilmiyorum ki bende de sertlik var işte inşallah yazarlar canım cevap bende merak ediyorum
Bsrlmnemr pamuk32 doğrudur canım haklısın tehlikeli olabilir. Seviyorum ben konuşuyorum işte biraz iyi olsun diye sertleştiriyor karnımı kerata :) o iyi olsun da ben çekmeye razıyım