33 haftalıklen kontrole gittim bebeğin kilosu 2450 karnı iki hafta önde yani 35 haftalık görünüyo başı 34 haftalık görünüyor dedi şeker testi yaptı ve açlık şekeri 156 çıktı sende şeker olabilir dedi dahiliyeye gönderdi bugün 33+5 haftalık açlık 128 çıktı diyet verdi ama bn yemek yiyen birisiyim ve açlığa nasıl dayanacam bilmiyorum ve bebeğin gelişimi aksar diye endişeleniyorum kızlar sizler ne durumdasınız