Emine-32 Suzuk canım su an icin her ikisi de virüs olaylarından dolayı sıkıntılı duruyor durumun varsa ozel derim.
Suzuk Emine-32 cnm doğuma 3 ay var erken olmassa olanağım yokta özele oralarda doğum yapmış biri varsa diye İnşaALLAH o zamana kadar son bulur bu virüs 🤲
Suzuk Emine-32 şehir hastanesinde tekli odada tek kişi kalıp doğum oluyormuş ama tıp konusunda hiç duyumum yok çok kalabalık oluyo diyorlar
gzddgll Suzuk benim bir arkadaşım şehir hastanesinde yaptı özel hastane gibi banyolu tek yataklı çok güzeldi odası memnun kaldı