Merhaba bugun randevum vardi detayli olarak bebegimi inceledi hersey gayet normal iyi gözküyor dedi sadece ayrintili ultrasyonda ozellikle kalbine baktir hiperekojen odak gordum dedi ve dortlu tarama sonucumu sordu temiz ciktgni belirttim.ayni seyi yasayan varmi yada konu ile ilgili bilgisi olan?