Hta canım benimde kollarım ve sırtım kaşınıyordu hala kaşınıyor arada, doktorum karaciğer enzimlerine baktı temiz çıktı, diğer doktoruma gittim ellerin, avuç için ve ayakların kaşınmıyorsa sıkıntı yok dedi eğer senin kaşınıyorsa o kısımlar karaciğer enzimlerine baktır muhakkak