aytii ElvinAlaz dun eşime iş yerinden gelen mesajda kronik hastalığı olanlar, emzirenler, hamileler gelmeyecek yazıyordu ama genel uygulama nasıl bilemem 🤷🏾♀️
aytii MinikTavsanim evet belediyede çalışıyor vardiyalı sistemle çalışıyorlardı 1 aydır şimdi eski düzene dönüyorlar