Deletedmom388 Kızlar bu ay ovulasyon takibi yapmak istiyorum eczanelerde çok pahalı bende internetten uygun fiyata buldum bu markayı kullananlar doğruluk payı veriyor mu ?
Merlin00 Deletedmom388 bnde kullandim tuttu. Memmnunum. Eczanelerden kaziklanmaya gerek yok. Gittigidiyordan alinabilir
Mucizemmm07 Deletedmom388 doğru göstermiyo diyenlere bakma gayette yumurtan iyi boyuttaysa gösteriyo.. Eğer küçükse göstermeyebilir hassaslar onun için biraz daha pahalı.
Gul6100 Ben tavsiye etmem canim yanlis çıkıyor hep. Innovita markali testten al cok hassas bu testler
Deletedmom388 imren91 büy0k ihtimal onu sipariş edicem yorumlar olumlu ilk yprum yapan arkadaşın dediği markayı internete yazdığımda farklı markalar çıktı
Deletedmom388 Merlin00 🤔evet bende orada gördüm 20 +6 grbelik testiyle beraber 40 lira fiyatı uygu geldi eczaneye sordumpumda içinde 5 tane olan şeye 40 tl istiyorlar
Merlin00 Deletedmom388 eczane asiri pahali. Ben bide erken gebelik testide almistim gittigidiyordan. O da lazim olabilir. Istersen ona da bak
Deletedmom388 Merlin00 çok pahalı hele bizim burada eczaneler çok komik evn altındaki eczaneden erken gebelik 10 tl almıştım aynısı 3 sokak ötede 30 tl . Bu zamana kadar testlere verdiğim parayla gerçekten gebelik test bayisi açabilirdm 😂😂😂
Merlin00 Deletedmom388 hahha hic sorma bende ayni😃 ben bide sabirsizim ayni gun icinde defalarca yaptigimda oluyodu. Neyse iyi oluyo boyle kazikcilar icin internet satisi. Hakediyolar alisveris yapilmamasini
Deletedmom388 Merlin00 ben ilk hamile kaldığımda inanamamıştım 1 hafta içinde 5 kere test yapmıştım 😂😂 şimdi bekliyorum negatif çıksa bile değişmiştir diye arada üst üst yaptığımda oluyordu 😂
Deletedmom388 Aysen1996 evet canım bugün oldum normal değildi canımdan can toptu sanki bir ağrıyla adet oldum bu ay da ovulasyon denicem sen ne durumdasn ?
Aysen1996 Deletedmom388 ben hala olmadım canım, adet olursam ben de ilk kez ovulasyon testi denicem, bi de çakşır otu içcem . Eşime de içirmeye başladım çakşır
Happybsrn Deletedmom388 ben de bugün bu markadan sipariş verdim kargolandı bile inşallah uğur getirir ve hamile kalırız ilk kez yapıcam 🙏🙏🙏
Deletedmom388 Aysen1996 yaa inşş hamilesinizdir 🥰🥰 burada hamile olanları görünce çok mutlu oluyorum😍😇😚