Anne71 ihtisas şuan pandemi hastanesi olmuş doğumlar dışında hiç bir ameliyat olmuyormuş zaten Berk bey iyi ihtisasta ona gidiyorum bende ihtisasın işte tek sıkıntısı doğum esnasında sancı odasına kimseyi almıyorlar dışardan ebelerle kalıyoruz doğum olana kadar eşi bile göremiyoruz