Gnleymn Kızlar 35 haftaya girecem Allah’ın izniyle ama daha isme karar veremeedik isim önerilerinizi alabilir miyim?
AybarsMomy Gnleymn biz de isme 26.haftada anca karar verebildik eşimin kararsızlığı yüzünden 🤦♀️ Aybars olucak nasipse bizim oğluşun adı ☺️
Annesivekizisii Henüz cinsiyeti belli olmayan bebeğim erkek olursa YEKTA koyacağız ama EGEMEN ATAHAN DORUK YAVUZSELİM EMİR seçenekleri de güzel bence
mavininblogu Aynı ben 36. haftadayım hala isim yok 🤷🏼♀️ Ne düşünsem içime sinmiyor.. Eşimin önerdiği isimleri hiç istemiyorum Osman , Suat , Kadir dedi ben hiçbirini istemiyorum 🙄 bende bulamıyorum
sukutuvaveyla Oğlumun ismi Yavuz Selim kim duysa çok güzel bir ismi var diyor. eger bir daha oğlum olursa da Çınar Asaf düşünüyoruz. Size de fikir olsun ♥️