Asafkivancannesi benim bebeğime de ayrıntılı ultrasonda 10.3 dedi doktor ve inanılmaz korkutarak söyledi. Daha sonra hemen kendi doktoruma aradım tek taraflı olduğu için korkulcak bi şey olmadığını küçülebilceğini ve çok da büyük bi değer olmadığını söyledi. Takip ettik her hafta küçülmeye devam etti çok şükür. Şimdi normale döndü. Ama sizin ki daha küçük bi değermiş. Doktorum yaptığın stres bu değerden daha kötü olur bebek içim demişti. Üzülüp stres yapmayın kendinize ☺️ İçinizi ferah tutun