Sarisiiin35 çünkü ben tam agırlastıgımda bi enerji patlaması yaşadım sürekli bişiler yapmak istiyordum normal sırt agrısı vardı 30 hafta olunca sırt agrısı cok kötü yatıp kalkamıyordum hareket edemiyordum eşimde karantinadan dolayı 1 buçuk aydı evdeydi o yüzden hiç dinlenemiyordum taki doktora gidene kadar doktor cok yormuşsun kendini dedi sonraki randevuya kadar her hafta ebe eve gelecek dinlenince agrılarımda hafifledi