Bende 9 haftalık hamileyim. Açlık şekerim 117 civarında tokluk şekerimde 150. Doktorum glifor kullanmamı söyledi. Bir süredir kullanıyorum ama mahvetti beni. Çok kötü mide bulantısı yapıyor ve bağırsaklarımı bozuyor. Aslında diyabet doktoruna gitmem gerekiyor ama bu koronadan hastaneye gitmek istemiyorum. Napcam bilmiyorum yediklerime dikkat ediyorum. Tatlı yemiyorum. Ailemde herkes şeker hastası o yüzden bende de çıktı sanırım.