Ysmn_ckr Merhaba hanımlar 7+4 günlük hamileyim ferrum kan hapı ve benexol b12 kullanıyorm birde vajinal progestan kullanıyorm mıde bulantısı ve arada karın ağrısı oluyor normal mi acaba bu ilaçları kullanıp yan etki gören varmı
Mernana Ysmn_ckr canım bende 7 haftalığım kan hapı bir değişiğini ve b12 yi kullanıyorum. Mide bulanmaları hamileliktenmiş canım ben hem kusuyorum hemde berbat bir bulantı oluyor. Sanırım sürecek bir süre bu🤷🏽♀️