Merhaba kizlar gene ben 🙈🤷♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Surekli yazdigim üzere 27 nisan aksami hamileligimi ogrenmistim ve hemen kan vermeye gitmistim beta hcg 162 cikmisti ertesi gün doktora gittim kese gorunmez cok erken demisti yarina randevu verdi bende bu aksam kan vercem tekrar hcg yuksek ve normal gebelik olsun diye sizlerden dua istemistim ve dualarimiz kabul oldu beta hcg (( 2804.04 ))cıktı 27 nisandan bu yana tahminimden yukselmis sizce normal mi 27 nisanda 162 di bugun ((2804.04)) cikti yarin keseyi gormeye gitcem insAllah ne dusunuyorsunuz deger hakkinda