Melisa9611 37 haftamda bugün çatı muayenesi oldum .kimseyi korkutmak istemem ama benim baya zor geçti ve normal doğumdan baya korkar oldum .direk sezeryan olmak daha mı iyi olur bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var
Eylulmother Kastıysan kendini ondan o kadar çok acımıştır ben nerdeyse her hafta alttan muayne oluyorum skntilarimdan dolayı alıştım artık rahat birakican kendini zerre acimiyo valla 😑