Gr1992 Kızlar 7+5 hamıleyım tam belimin ortası ole agrıyor ki ne yatırıyor ne yurutuyor. Yel mı girdi yoksa sinir sıkışmasımı anlamadm dr gtmstk gcnlerde belım agrıo dıe ck sukr bebekte skntı yok dedi ama bu agrı nasl gecer 😒😒