Kavrlms16 Ozz10 benim hiç gözüm aydın olmadı ya annem bayan kuaförü ne güzel evdeydi şimdi açılınca bebegimi goremicek bana yine iki üç gün yardm edicekti doğumda onada gelemick çok üzülüyorum 😣
Merbe61 NisaMomy bende gitmeyi düşünmüyorum hamile bir kadının gitmesi hele ağda vs yaprirMASİNİ da düşünemiyorum suanlik giden için büyük cesaret diyorum
Aylaaaa Vakalar daha bitmemişken her ne kadar şuan ihtiyacımız olsa da açılması iyi olmadı ben gitmeyi düşünmüyorum artık tehlikeli yerler oralar olur günde kaç kişi gelir kim bilir🤷🏻♀️
Ozz10 Kavrlms16 yaaaa kötü olmuş. Üzüldüm 🙁Çok bekleyen vardı forumda görüyordum onlara dayanarak dedim☹️
Fuliaa90 Diğer ülkelerdeki gibi yine vakalar artcak bence biraz erken oldu bu zaten çevremdeki insanlar dışında çok uyanda görmüyorum . Birde böyle yerler açılınca nasıl olcak
NisaMomy Merbe61 aynen öyle valla ben karşıyım açılmasına çok erken daha. Gidebilen varsa helal olsun🤦♀️
Ozz10 Dogumu yaklasıp epilasyon için bekleyenler vardı onlar için söylediö özellikle. Onun dısında zaten hepimiz az cok bu süreçte kendi işimizi kendimiz bi şekilde görür olduk. Risk almaya deger mi tabi ki değmez 🤷🏻♀️