Sahranil 37+4 te 3100 dü almıştı daha sonrasında bugün böyle dedi kanala girmeye hazırlanıyor doğru çıkmayabilir ölçü artık dedi kilo konusunu hiç sevmiyor doktorum üstünde de durmuyor gayet iyi diyor benimde moralim bozuldu bütün gün ama arkadaşım da 1 ay önce benim doktorda doğum yaptı 3 kilo demiş doğuma girmeden önce 3350 doğdu bebeği