Merhaba 12+1 günlük hamileyim dün ikili test yaptım çok şükür iyi çıktı muane olmadan önce çikolata yedim cinsiyet i gösterir belki diyerekten doktoruma tahminini sordum “kıza benziyor ama daha çok erken”dedi. böyle olup bebeği erkek olan varmı? hayal kırıklığına uğramak istemiyorum bir kızım olsun çok istiyorummm