Kızlar tüp bebek transferden beri oksapar kullanıyorum ama pıhtılaşma testi felan yapılmadı varmı yokmu bilmiyorum ama ne zamana kadar kullancam bunuda bilmiyorum bi yanım kullanmak istemiyor durduk yere, bir yanımda bi iğneden bişey olmaz riske atmamak lazım diyor ama sağlık ocağındaki doktorum aklımı karıstırdı vücudu mahvediyorlar önlem olarak verip dedi anlamadım doğuma kadar kullanan oldumu ? Yada siz olmadıgı halde ne zmaan bıraktınız çok merak ettm 🤔