Gerçekten üzüldünüz mü erkek olacak diye?🤷♀️sizden önce okuduğum postta bir anne bebeğinin cücelik durumu olabileceğinden bahsetmiş😔malesef herşey insanlar için ve en acısı evladınla bunu yaşamak. Bence şükretmek için çok sebep var yapmayın sizin bebeğiniz o sağlıklı hayırlı evlat olsun yeter.