derinozkaya 2 ay önce doğum yaptım, postunuzu tesadüfen gördüm yazmak istedim. Tüm hamileliğim boyunca baş ağrısı yaşadım, hormonal dengenin değişmesinden kaynaklanıyor. Tansiyon durumunu ihmal etmeden baş ağrılarınız olduğunda ölçerek yüksek mi kontrol etmelisiniz. Son zamanlarda baş ağrım arttığı için 39+6 da sezaryen olmak zorunda kaldım 🤷🏼♀️ Bir gün öncesinde çok başım ağrıyıp tansiyonum yükselmeye başlamıştı.