Didialp Kızlar bugün 29+2 yken doktora gittik dokturum 32. Haftamdan sonra çatı muayanesi olcağımı söyledi hatta 2 hafta sonra çağırdı bi sonrakinde bile yapabilirz dedi,böyle erken olan var mı
Busbs_66 Didialp Bende 3 gün önce gittim 34.haftadayım yapmadı çatı muayenesi bence doktordan doktora değişiyor canım
Tugbacolak Didialp erken dogum rıskın varsa yapabılır canım doktorunla gorusmen lazım. Normal sartlarda 37-38 de yapılıyor hatta bazı doktorlar tercıhen dogum esnasına kadar yapmıyor
Didialp Busbs_66 aynen ama erkenden söyledi gibi geldi aklımada çıkınca geldi bi daha da soramadım neden erkenndie
Tugbacolak Didialp o zaman erken gıbı geldi sonıcda bunun gec yapılmasınım sebebı dpgumu tetıkleme rıskınolması
_aysenur Didialp Bence her hangi bir riskiniz yoksa çok erken yani şuan çatı muayenesi yapmasının mantığı ne olabilir tam bilemem ama hamileliğin sonlarına doğru zaten vücut kendini doğuma hazırlar ve çatı muayenesi ilerleyen haftalarda yapılırsa o kadar sağlıklı olur diye biliyor ve düşünüyorum
anne543769 Didialp canım bende 37. haftamda ilk defa çatı muaynesi oldum erken olması sakıncalı olabilir denildi ama bilemedim
Cigdem88 Didialp 35.haftama girdim geçen hafta doktor çatı muayenesine gerek yok dedi normal doğum yapabilirsin dedi. Bende anlamadın her doktor farklı