Nefes alamıyorum. 😬Asıl hamilelik 30 haftadan sonra başlıyormuş. Saat 00.00 da 31. Hafta oluyoruz. Bebek heryerimde kaburgalarımda kasıklarımda midemde🙏 şükür ki az kaldı diye diye teselli etmeye çalışıyorum kendimi. Gece uyku uyuyamamaktan bahsetmek dahi istemiyorum. Öyle kiloda almadım eliö yüzümde şişmedi ama ağırlaştım çokkk