Merhaba arkadaslar 33 haftalık gebeyim. 1 hafta önce inanılmaz kaşıntı şikayeti ile doktoruna danıştım enzimlere baktırmamı istedi. Değerler normaldi. Her hafta kontrol etmemi istedi bu hafta ise baya yükseltmiş. Sonuçlaro gördü bu şekilde yükselirse doğuma almak zorundayım dedi. Yasayan var mi lutfen yardimci olun biseyler deyin. Dua edin.